Tabung Haji :D

Thursday, October 11, 2012

Ye saya tahu saya hanya pelajar Pra-Universiti, awak tak perlulah nak kutuk saya :')
at least saya nak belajar cara hidup susah form six 


ye aku nampak comel cool baik :) okay boleh *muntah*
apa kebodohan engkau bila kau kutuk aku? 
kau dapat makan Free tak? 
kalau dapat aku pun nak jugak makan Free tu, sebab aku kan memang suka benda *Free*

kau ingat kau Cool? eleh, aku lagi Cool lah, sebab apa aku suka kata aku Cool?
sebab aku tanak lah jadi hot, publisiti murahan. aku kan Cool :D
okay, orang kata Cool tu sedap sejuk nyamannnnnnn, memang terbukti pun.
so, jangan nak jadi budak Hot sangat lah! sebab budak Cool lagi maju dari budak Hot.
Stop lah cita pasal *kutuk* kau tu dear :)


mula-mula masuk class, memang aku tak tegur sorang pun, budak Cool lah katakan :)
Last-last aku lah yang paling over tegur! gelak macam Lampir bercakap tak henti,
tipu lah tu bercakap tak henti!


menangis dalam kegembiraan sebab dapat tegur budak gedik kat sebelah aku :D
dia gedik gedik pun, dia baik okay! tak kenal maka tak cinta , cewahhh ~

#TeamBudakCool paling awesome ! serupa macam budak-budak


aku tak berapa tegur sangat budak lelaki, tak tahulah..
this year aku macam malas nak tegur :3
MUNGKIN mungkin MUNGKIN aku fobia kot --'
YaALLAH jauhilah Fobia itu :") , kenapa ayat aku semacam je ni?
takpelah budak Cool lah katanya.


nanti aku post lagi lain hari pasal kem dekat hulu perdik yang membuatkan
satu batch aku sakit perut >< kesian diorang! kem paling awesome yang pernah aku pergi =='









No comments: