Tabung Haji :D

Sunday, October 14, 2012

Aku tak pernah salahkan sesiapa yang pernah lukakan hati aku
Aku akan salahkan diri sendiri :')
hoi! jiwang yang aku malam ni, kenapa ehk jiwang sangat? geli I tau
kakak angkat aku ada cakap, "adik ni sebenarnya jiwang" tapi tak tunjukkan..
memang I jiwang, tapi I tanak lah tunjuk yang I ni jiwang o'ulls..
Jika benar kau jodohku, biarkan ALLAH satukan hati kita, Jika kau bukan
jodohku, Semoga Allah jauhkan kita :')
haaa kau tengok jiwang tak aku? aku kan budak cool .__. *tutup muka*

sebenarnya topic aku bukan pasal jiwang jiwang karat okayy.
aku nak cita pasal benda Free, mesti rugi en siapa dapat kawan macam aku..
semuanya nak free :D wehhh! habaq kat aku siapa yang tak suka benda Free?
semua orang nak benda Free, lagi-lagi benda free tu datang dari orang yang dia sayang :')
nak nangis mak, kalau kau kata aku ni takde duit :'(
Aku ada! tapi aku kedekut kalau nak belanjer diri sendiri, kalau untuk orang lain
mybe aku boleh bertimbang rasa. Baik kan? *tepuk tangan* *kiss sikit*
haritu pergi IKEA dengan kakak kakak tersayang I, konon konon nak carik kerusi meja putih
kau tahu jelah kan perabot kat situ mahal nak mampus ><
mahal, mahal pun berbaloi lah jugak. sebab tahan lama and brands yang terhangat dipasaran.
so, kitaorang dok cuci mata je lebih. nak angkat! memang tak lah. nak terberanak kalau bayar
baik kau beli set perabot kat luar sana, lebih kurang je harga dia. tapi dapat banyak..
kalau kat IKEA ni, haaa satu jelah yang kau dapat .

aku berkenan sangat frame ni, tapi kau tengok lah harga dia berapa?
baik aku lukis sendiri. *sebenarnya murah je kan?, tapi aku kedekot nak beli guna duit sendiri*

walaupun frame ni nampak simple, tapi kalau kau hayati sendiri gambar ni. kau akan sedih :'3
aku sendiri terkaku terdiam seketika :') banyak cerita dalam frame ni .

dalam banyak-banyak kusi, kusi ni lah paling mahal dan kecil
nyampah aku >< harga memang tak patut! mungkin Mungkin mungkin diperbuat daripada rotan .
satu tu je dah RM95 ! kau sanggup nak beli? baik lah beli buku teks STPM :')
banyak lagi gambar perabot yang aku shoot, tapi aku tak sanggup tengok harga dia. *nak muntah*

after dah penat jalan dalam tu, *tak beli hape pun! kitaorang pergi tingkat bawah
cuba teka ada apa kat tingkat bawah? aku tak inggatlah floor berapa.
apa awak rasa bila gambar ni ada depan mata awak?
aku yang upload ni pun dah terliur tengok! sedap sangat-2! rugi siapa yang tak pernah rasa
mesti kau pelik en, kenapa ada troli? pernah ke kau pergi mana-mana kedai makan.. kau pilih sendiri, then ambik troli pergi bayar . kalau kat hotel, pekerja dia yang tolak en?
ni kita sendiri yang kena tolak, seolah-olah macam nak shopping aku rasa kat situ..
ni ha tempat bayaran yang paling awesome :D

terliurkan tengok ? yaALLAH serius rasa nak menangis tengok :'/
hahaha geli je nak menangis? kitaorang makan 4 orang . so satu pinggan ni ada 20 biji, murah je.
tak mahal, hanya RM17.90 macam tu, aku pun tak berapa nak ingat. yang penting sedap!

sekarang musim untuk aku berdiet oull's sebab ada budak cakap perut aku dah macam
Ibu mengandung, serius ke apa yang budak tu cakap? sedih aku wehh :'( takpe..
aku  akan pastikan bila aku jumpa kau *budak* perut aku tak sebesar macam perut kau!
kau pun sama perut bunci, macam perempuan :D
jangan silap, ni bukan ubat kurus okayyy ==' 
ni pil untuk kulit. aku baru try, tengok lah nanti ada perubahan ke tak.
aku nak diet dengan cara aku sendiri ! tak main lah ambik pil bagai :D

gambar ni dituju khas buat sahabat yang sedang memperbaiki dirinya *mungkin*
aku tak tahu keadaan dia sekarang, aku boleh tolong dia dengan doa. itu sahaja . aku malas nak komen apa apa, nanti takut lain jadinya. hope kau bahagia disamping buku-buku yang tebal
kawan-kawan yang baik dan seumpa dengannya :')



kalau kau rasa makanan tadi tu sedap! segera dapatkannya di IKEA :D