Tabung Haji :D

Tuesday, October 16, 2012

"Weh" "Hai" "Hoi" "Woi" "Heh" "Hui" "Assalamualaikum"
kalau kau jadi aku lah kan? yang mana satu kau berkenan dengan perkataan diatas?
mestilah kau nak yang sopan, sedap je bila dengar kan? dan semestinya kau akan pilih
"ASSALAMUALAIKUM" kau mesti akan sakit hati bila orang mulakan ayat
cakap "weh" bla bla bla bla...

I Islam ye adik, beri salam dulu boleh tak? *senyum paksa*
sebenarnya aku pun selalu jugak, tak bagi salam. terus cakap "weh , heh" 
tapi bila aku fikir-fikir balik, kalau aku mulakan dengan salam.. mesti orang tu daripada nak marah
terus tersenyum :') percaya lah cakap aku! kalau dia nak marah jugak, kau cakap lah..
kau *kafir eh* ? aku bagi salam apesal kau tak jawab?
gerenti dia terdiam punya lah! 

Bulan ni bulan paling Busy! aku nak kena study hard! hard lah sangat...
ni, ada pulak masa nak buat entry? opkos! even aku macam syok sendiri menaip sedangkan
takde siapa pun yang baca' ADA AKU KISAH?
HAK BUAT ENTRY HAK KAMI!
sejak ada iklan kat tb 3 yang dia cakap "HAK BERMAIN HAK KAMI"
terus jadi trend sekarang, cubalah dia cakap "HAK BELAJAR HAK KAMI"
ada lah juga semangat aku nak belajar, ni boleh pulak dia kata "HAK BERMAIN"?
APA KEBODOHNYA IKLAN MACAM TU?
ouh, aku salah! diorang budak-budak lagi. aku kan budak cool .__.
kalau kau nak tahu, aku seorang yang rajin. ulat buku. ulat marker
rajin kan? kan aku dah kata aku rajin. ulat buku. ulat marker.
haritu je rajin, hari-hari lain tak pon :3

tadi kitaorang dah start betul-betul study! no main-main. bersungguh-sungguh nak dapat 4 flat
jangan cabar kitaorang ye mama papa ibu ayah mak abah!
kami boleh buat! kami boleh buat! kami boleh buat!
nampak? nampak? semua buku ada! betapa sayangnya aku terhadap buku-buku tersebut
*berapa jam je pun study* selebihnya ada orang ajak aku tengok cerita
*NEVER SAY NEVER* dia kata tu husband dia! apakejadah?
dia tak sunat okay ! WHAT? DIA TAK SUNAT!
so, dia bukan husband kau. ada faham? *nada jealous*
tapi, sejak aku tengok cerita tu, aku jadi semangat nak tengok lagi! begitu semangatnya
si JUSTIN berusaha untuk mencapai matlamat! dia sebenarnya bukan daripada golongan 
orang kaya, lagi-lagi parents dia divorce le split up . tak berapa nak pasti.
tapi dia memang pandai main semua ah! such as drum, keybord, guitar menari
apa kau rasa kalau seumur dengan kita, dapat carik duit sendiri and ramai peminat?
whooooooooooo! sangat best! kagum! terharu!
yang penting, aku tak berapa minat JUSTIN, sebab dia tak SUNAT! tu je :D
tu dia peminat JUSTIN B , yang dia kata tu husband dia
*okayy husband okayy* errr =='

disebabkan hari ni aku banyak puji dia, dia belanje aku :')
cewahh! mana ada aku puji dia. dia yang nak belanjer, dia macam tahu-tahu je aku suka 
benda FREE :D

siapa tak pernah rasa, cepat-cepat lah pergi AHCENG!
memang the best! tapi tadi macam tak sedap sangat --'
sedap pun disebabkan lapar, aku hentam jela.. selalunya dia masak sedap je

dan sekarang, aku tak terliur sikit pun. sebab dah pukul 1.15 pagi a.k.a hari selasa 16/1-/2012
saja boring dan rajin nak menghupdate :D


Dan dan dan DAN aku rasa ayat aku tunggang langgang
sekian! sekian! sekian! sekian!
mata I pun dah sepet *memang sepet pun mata aku*
kbyeee siapa dah pernah rasa, angkat tangan! dan berambus dari hidup aku
*ayat mabuk ngantok*