Tabung Haji :D

Saturday, October 13, 2012


As long as you love me

"Bakal lagu favorite" aku suatu hari nanti, aku sedang menghayati lagu tu sebenarnya :3
sekarang aku just tunggu lagu dari dia, lirik yang dicipta sendiri oleh dia.
dia kata, dia buat lirik sampai tak tidur, okay dia menipu agaknya :D
Aku tahu, ada orang selalu stalker blog aku ni, thats why aku rajin nak menghapudate *update*
dan aku rasa bukan saje blog je yang dia stalk, tapi twitter juga mungkin dia stalk.
facebook? dia tak stalk? TAK! (sebab aku dah unfriend dengan dia) , pandan muka kau!
kejam tak budak cool ni? aku ada sebab kenapa aku unfriend kau, eleh facebook dah tak cool
so, kalau nak stalk kat Twitter dipersilakan.. hahaha. bajet aku ni peminat dia pulak kan..
                                                                                                                             
Sebenarnya aku tak tahu pun dia balik KL, Firasat Hati aku yang mengatakan dia BALIK!
so, terdetik terus cakap dekat kakak tersayang.. *kak, i think dia ada kat rumah.. ajak lah dia datang sini..* pup! betul-betul dia ada :') sedih mak! kahkahkah. dan sebenarnya aku memang rindu
dia sangat-sangat, and at least dia tahu aku rindu dia sebab aku luahkan segalanya time dalam kereta.. macam-macam lah kitaorang borak :') sonok sangat!
tapi, masa mencemburui untuk aku bertanya, persoalkan. banyak lagi aku nak tanya, tapi aku nak fokus bawak keta time tu. so, dia sorang je lah membebel ntah hape pun aku tak bape nak faham sebenarnya. kahkahkah! sorry ah weh! budak cool tengah fokus bawak keta kan time tu :)
dah lah, asyik cita pasal kau je pehal? kenapa lah kau muncul setelah lamanya kau tak tegur aku?
sangat rindu kau! kau dah lain kau dah lain kau dah lain! nak nangis mak tengok kau dah lain :'(
wehhh kenapa aku tak reti nak burn cd? bengongnya! bagi dekat dia cd kosong, then boleh pulak
dia cakap! *wahh gempak ah vedio* wakluuu.. aku tertipu! cd tu kosong! takpe ah
*okay sangat malu* *tutup muka pakai penyapu*

Dan sebenarnya niat gi KL nak jumpa Siti Byedura and cousin tersayang :')
HAJAT tercapai juga akhirnya.. *sob sob* sodeh mak tengok muka nok tau :'/
akhirnya dapat jugak jumpa budak debab comel ni :'( rindu gila dengan dia
rindu nak rempit sesama masa kat giat dulu weh! okay, air mata aku nak meleleh bila ingat kau
aku sayang kau! sebab dari cara kau kawan dengan aku, kau betul-betul ikhlas
aku saiko kau, nak tengok kau macam mana.. kau lah kawan aku yang bertahan nak kawan dengan aku.. kau banyak ubah cara aku weh.. dari aku tanak pakai tudung.. terus aku seronok nak pakai..
bila aku marah-marah kau, kau boleh lagi buat lawak. serius kawan dengan kau, aku tak kan menyesal :') aku sayang kau sangat-sangat weh.. maafkan aku if aku banyak buat salah :'/

 Me Love You <3 semua budak-budak giat yang Cool :')

aku tahu, aku paling gemok dalam gambar ni :'( waaaaaaaaaa! aku kena diet cepat ni wehhh
saya adalah budak Gemok yang Cool .__.

gambar sebenarnya banyak, tapi memandangkan Internet mengundang Nafsu, internet ada yang mengundang nafsu eh? ada kot. apa-apa jela.. so, setakat ni jela aku boleh luahkan perasaan jiwa sakit raga aku 'ayat aku semakin merapu kalau kau nak tahu' tak reti lagi sebulan nak exam
ayat bia Pro fieza! okay go on :D

bye kekasih gelap gelita terang cerah menderang :D Me love You <3






No comments: