Tabung Haji :D

Friday, October 19, 2012

Hai, nama saya Nur Hafieza Binti Arshad
baru 18 tahun, tak muda dan tak tua :D
saya pelajar di giatmara kuala lumpur, tapi tu dulu
5.1.2012-30.6.2012 
sekarang saya sudah menjadi pelajar lower six di SMKSAAS kajang
lepas SPM saya fikir nak bekerja, tetapi malangnya ayah tak bagi
sebab ayah tanak saya susah.dan saya sangat malang masuk GiatMara.merelakan diri.
tiada pilihan lain.saya teruskan belajar di GiatMara.masuk giat sakit hati.selalu ponteng.saya baik.
selalu siapkan kerja.even saya suka ponteng class.baik kan saya.budak cool.dah nak akhir bulan.
masing-masing.cakap rindu.tapi dah habis giat.sorang pun tak pernah nak kata rindu.melainkan.
sorang duaorang manusia.kata rindu.kenapa.benci korang.tak suka tau.
*kenapa ayat aku terpesong* *c'mon..* *jangan menyongsangkan ayat*
STPM STPM STPM STPM STPM STPM STPM

aku yang tak peduli kata orang.mereka akan kata aku comel.mereka penipu.
*jangan guna ayat sonsang please.

time dekat giat, dia lah kawan yang tak kisah.

yang tengah tu.ye yang tengah tu.sangat sayang dia.dia baik.sangat baik.ada benda yang aku tertarik
untuk berkawan dengan dia.tapi aku tak nak cerita kat sini.tapi dia sangat masa itu.
tak sangka dengan saiko aku tu dia sanggup buat apa sahaja.aku just saiko je.

yang si lelaki tu.dulu suka dekat aku.eee.aku tanak lah.sebab perangai kau.
kau siap mintak no phone mak aku dekat cousin aku.why.tapi sebenarnya kau baik.
kau sanggup buat apa sahaja untuk aku time tu.time aku sakit kau sanggup beli panadol.
even aku tak suruh.kau beli jugak.kenapa lah dengan kau.tapi aku sayang kau.sebab kau baik.
sorry layan kau macam orang gila.sorry sebab aku takde perasaan dekat kau.
segala luahan hati kau.aku buat tak endah.sebab aku ni jenis jual mahal.hanya sorang je yang aku cinta.tapi dia dah ada orang lain.aku faham.

macam bini-bini ku gangster pulak aku tengok ;D

ye sayang k.zaty.tapi sekarang dia dah menghilang entah kemana.dia lupa aku.

haaa yang si lelaki tu pun minat aku.siap luahkan lagi.tapi sorry.hehe.
aku sayang kau.takde hati pun dengan kau.lagi pun aku anggap kau abang okayy abang.

boleh tampar/pijak sekiranya aku buat muka macam ni depan korang.sangat buruk.yaALLAH.teruknya.

ouh lupa nak bagi tahu, dekat giatamara aku ambik course Photography.
aku tak minat sangat nak shoot gambar orang.sebab nanti takde siapa nak shoot muka aku.
siapa siapa siapa? takde siapa! melainkan aku yang suruh.
*boleh tolong ambik gambar aku tak*

banyak-banyak model, model ni yang paling aku suka..
sebab dia seksi, baik. paling penting, dia kasi pinjam moto comel dia okay!

muka aku macam sedih :O kenapa ni fieza kenapa kenapa?
kau yang baca ni je yang boleh jawab.sebab kau.sebab kau.sebab kau.HAHAHA.
bukan lah.sebab salah diri sendiri.

dia pun model aku.tapi bebudak cakap dia tak boleh jadi model sebab mata dia sepet.
dress up dah okay, tulah aku pun tak tahu.

time dekat giat, dorang lah kakak kakak yang selalu ada disamping aku.
tapi, kekadang tu kitaorang ada jugak gaduh-gaduh.chill lah.

ni model paling comel, tapi ni kawan se giat dengan aku. cuma dia class sebelah.
terpaksa lah ambik dia.memandangkan masa yang sangat jeles.

sweetkan? tapi diorang tak kahwin lagi, takde perasaan pun.


okayy lah. sampai disini sahaja.