Tabung Haji :D

Friday, October 26, 2012

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA

Tahun ni macam tak raya sangat, bukan aku tak nikmati or hayati raya..
tetapi hati bagai sayu ditiup oleh sesuatu yang sedih..
sepatutnya kita sebagai umat islam yang menyambut perayaan ini, perlulah rasa bersyukur
seronok, dapat berkumpul beramai-ramai bersama sanak saudara..
Namun bagi aku tahun ni, paling biasa aku beraya..ramai yang telah pergi meninggalkan
buat selama-lamanya..bila aku bukak citer pasal kematian pemergian..oh rasa sayu hati..
aku cuba untuk tahan dari segala sebak..dengan pelbagai masalah yang timbul..
masalah family..masalah cinta..masalah belajar..
Hidup kalau tiada masalah, itu bukan hidup namanya.. Inikan pula si belang si rimba pun
turut ditimbulkan dengan masalah...Allah nak tunjukkan kepada kita erti kehidupan.
dan berdikari untuk menyelesaikan masalah itu sendiri, bukan berdiam diri terkaku bisu..
ok sudah.cukup.cukup.sudah.

HATI.TETAP.SEDIH/HAPPY.
MARI KITA SAMBUNG CERITA YANG LEPAS :D

 apa apa pun kita tenangkan fikiran dulu :)
SubhanaALLAH..sungguh cantik air di lautan :') pernahkan kau fikir semua ini? Pernahkah!

Macam pak ribut dah aku tengok rambut dia :3

*peace, ye I tahu I comel :D 
yaALLAH, siapakah bakal suamiku nanti...?

tidak putus-putus untuk mencari seorang suami :')
Aku nak suami yang selalu tegur aku, mengajar aku erti kehidupan sebenar, cintakan pencipta :')
yaALLAH, berikanlah aku seorang suami yang mencintai-Mu..aku sedang diuji dengan pelbagai
muslihat syaitan...berikanlah aku kekuatan..Amin...

hehehe, muka I sangat pelik time ni :/

kat Sabah aku sempat beli ni je, aku tak berapa minat sangat barang-barang dekat situ..So, sikit jelah beli untuk kengkawan, yang memborang banyak Ibu..semua dia borang dekat kedai -JAMILAH- situ okay sikit, sebab Ibu I pun kenal dengan owner kedai tu.. so, beli banyak dapat diskaun sikit :3 alamaklumlah Sabah barangnya mahal banget bah.

Ayah pergi Sabah ni pun, sebab ada urusan kerja..even dia kena pergi office jap..
tapi still ada masa untuk kitaorang :') sedih makk!
kau tengok, panas-panas pun dia still pakai baju kerja. semangat bapak aku ni bekerja..
Raya AidilAdha ni pun, dia tak raya dengan kitaorang...sebab dia sambut dekat Thailand dengan warga disana..takpe, kitaorang sangat faham keadaan Beliau :)
Apa apa pun, jangan sedih jangan menanggis di hari yang berbahagia ini..

*actly aku rindu dengan dua orang BestFriend aku* bye..