Tabung Haji :D

Thursday, November 1, 2012

Hujan Exam Demam Sakit Hati

Minggu depan 5/11/2012 aku dah mula final exam until 8/11/2012
agak gerun, tapi still tak khatam apa lagi. redho jela mak :/
yela, mana taknya.. banyak sangat aku kena baca. Lagi-lafi form six tahun ni sem baru.
Contoh soalan pun kita tak dapat agak macam mana, sedih okay!
cuba kalau buat macam tahun-tahun lepas, kan senang.. 
Aku mentelaah buku sampai demam-demam dibuatnya.. tapi aku malas nak layan demam ni sangat
nanti bertambah mengada sakit aku ni.so, aku redha jela apa yang dengan dugaan yang
ALLAH beri :') sakit sebenarnya.. tahan! i'm a good girl, cium sikit :-*

buat muka comel dulu :')

banyak sangat T.T nak mati aku baca semua ni, serius! 

masa ni aku fresh lagi nak baca buku, tapi stil sruppp sreekkkk *selsema*

dan time tu jugak lah tekak aku rasa semacam je :'/ tak dapat rasa apa-apa
serius! aku takde selera makan. sedih okkay sangat sedih T.T

esoknya terus demam, tapi still kena baca buku. exam sangat hampir!




*sakit kan bila hati berterusan "memikirkan" dia yang tak pernah ambil tau tentang kita
Demam, demam aku.. terselit kerinduan..


aku rindu bestfriend's aku, lagi sorang takde gambar.Bila nak jumpa, banyak sangat alasan diberi :'(
kbyeee