Tabung Haji :D

Sunday

cuti yang bosan

Aku jadi tak tentu arah sejak-sejak cuti sekolah ni..
ini nak buat itu nak buat.. pening fikir yang mana betul-betul boleh tarik minat aku.
Entah apa yang aku khuatir...
Kawan dah tak dengar cerita, sorang sana, sorang sini
bila ada job.. masing-masing senyap.. tanak share...
sejak cuti sekolah ni otak I jadi beku dah takde topic hanggat nak cerita
semua dah basi, malas nak ungkit. kang ada yang terasa lebih..
tu yang I malas nak gosip lebih.. biarlah apa orang tu nak kata.. I dah tak heran
Yang I heran sekarang ni.. bentuk badan I dah makin naik :/

What's wrong with me?

bila cuti je mesti kita nak kaitkan dengan badan kita..
dan mesti orang nak kata.. eh? You nampak gemuk sikit eh.. You nampak kurus sikit dari haritu..
padahal kau dah lama tak jumpa aku, tu yang kau berani kata macam tu kan?
badan aku takde bezanya.. kalau dah cuti ni.. gemok lah badan Gua!






Haaaa.. kau nampak? dah naik dah pipi tembam dia mai :/ *cedih*

haaaa.. kasi full figure lagi? gemok gemok gemok :/

haaaa... kasi close up pulak.. tapi still nampak gemok kan?
by the way... she is my sister... nampak je macam budak darjah 6..
tapi umur dah 20 tahun :D





No comments: