Tabung Haji :D

Saturday, September 22, 2012

Thanks To "ASTRO" sebab bagi "Free Channel"


Suka lah dapat benda Free, tak kan kau tak suka kot? nampak beno nipunya~
disebabkan aku terlalu suka dengan benda Free Free ni.. aku rajin nak penghupdate,
thanks lah Astro menaikkan semangat Free aku tu :D
aku bukan apa lah, kalau bab bab Free ni aku lah paling cepat pantas tuntas nak dapatkan benda alah tu :) haaa! dan paling aku suka dapat benda Free dari kakak kakak kesayangan aku!
Hari ni my sister's telah menghabiskan half barang makeup dia untuk aku.
ayat aku macam ada tak kena lah !  lantak pi ah! benda Free semua benda nak langgar :D
aku fikir, aku kena makeup sendiri ! tapi takkkk wehhh!
my sister offer diri nak makeup kan I <3 sayang lebih ni! hehehehe

touch-up punya touch-up, Time tu aku nak ambik barang kat atas katil, tapi tetiba terguris tangan aku kat besi cermin!woooooooooooooow! dia punya sakit macam makan "LAKSA PANAS" 
kakak aku cakap ni kena jahit ni, sebab dalam luka dia.. ahh! malas lah aku nak jahit jadah!
memang tengah sakit kot time tu, rasa nak menanggis pun ada, tapi aku tahan..sebab takut makeup aku cair :'( dengan selambanya sambung makeup dengan muka toya kesakitan..
relax je muka aku time uh, siap boleh ketawa, darah kat tangan still menitis-nitis
okay memang sakit ah! 
sampai sekarang sakt dia bak datang!
kau nampak tak dia punya dalam?! still ada darah! tanak berhenti :'/

dengan menanggung kesakitan ditangan, still ada hati nak pose :D

muka terpaksa senyum :')




thanks to my sister :') terharu sebab dia makeup kan!

No comments: