Tabung Haji :D

Saturday

"HAJAR" 
kau perlu bersyukur...this entry is random..

kau dilahirkan cukup sifat..berwajah cantik..bersopan santun..
walaupun aku tidak pernah mengenali dirikau..
namun..hatiku tetap mengatakan kau seorang yang baik :')
aku tak pernah rasa seperti ini, seakan-akan BFF aku tu ada pertalian rapat dengan aku..
tapi ALLAH tidak tunjukkan pada masa terdekat..mungkin suatu hari nanti..
"HAJAR" kau jagalah hati dia dengan baik untuk aku...
jika ALLAH takdirkan kau untuk baca entry ni... bermakna kau telah pun baca..
dan tolong untuk jaga dia wahai "HAJAR" sayang...
kau perlu bersyukur atas pemberian ALLAH...
cukup..aku tidak terdaya lagi untuk menaip segala cerita yang selama ini
menyakitkan hati :')







*jaga dia untuk aku :') sebab dia BFF aku.. khas buat "HAJAR"

Bila saya dah takda, awak jangan menangis. Awak dah beruntung sebab saya penah cakap "ILOVEYOU" kat awak , saya nak awak sedekahkan Al-fatihah untuk saya bila saya dah takde :')

No comments: