Tabung Haji :D

Wednesday, September 19, 2012

Sebenarnya mood nak update hari ni tak berapa elok, berpunca dari penyakit H8 N10 
siapa pencipta nama penyakit tu memang buuuuu -,-'
aku lah tu yang cipta nama penyakit tu . H8 N10 a.k.a selsema plus batuk.
apa gedik kau ni? tu pun nak bagi tahu ke? yess! lantak I lah . Random post kan?
hati I sangat sadis tahun ni you oull's.. dengan blogger yang baru saja tinggalkan kita semua
buat selamanya.. even I tak pernah terjah blogger dia.. tetiba ritu terbaca..
sedih sangat-sangat! dia seorang perempuan yang baik hati, sopan santun..
tak pernah bantah cakap parents.. disenangi orang ramai..
sebelum dia pergi buat selamanya..dia pernah tweet dekat twitter..
dia cakap, dia "MIMPI" azab dari kubur..aku tak berapa ingat mimpi dia azab apa yang terjadi..
beberapa hari dia "MIMPI" yang sama.. ALLAH dah bagi petanda yang dia akan dijemput..
Dia meninggal sewaktu kemalangan jalan raya.. time tu malam.. dia naik moto bertiga..
nak buat Uturn.. tapi malam tidak menyebelahi dia.. moto yang dinaiki telah berlanggar dengan
sebuah kereta.. tak silap aku lah..  tak berapa nak ingat sangat..
tapi, apa yang aku dapat dari cerita tu.. sangat menghayat hati :'( 
dan sekarang, aku rasa aku makin hampir dengan "PERPISAHAN"
aku tahu, "JODOH ITU RAHSIA ALLAH" tapi "MATI PUN RAHSIA ALLAH"
aku dapat merasakannya.. cuma aku tidak tahu bila akan terjadi..
aku terlalu banyak dosa, jahil, sering meninggalkan solat..
tapi masa yang terdekat, aku tak sedar yang dunia sekarang "AKHIR ZAMAN"


sebenarnya, aku nak minta maaf dekat dia "HAJAR"
sorry, bukan aku sengaja nak mention nama kau.. takda niat dihati ingin menyakiti hati sesiapa..
jika kau terasa atau bersalah.. aku minta maaf dari hujung rambut...
bukan ini cara aku yang sebenarnya..aku tak suka cakap belakang..
blogger inilah satu-satunya tempat aku meluahkan..
THIS ENTY IS "RANDOM"
harap kau faham apa yang aku ingin sampaikan...jangan melayan ego perasaan itu wahai hawa..
jika ALLAH takdirkan untuk aku mengucap sesuatu apa yang DIAingini.. maka terjadilah atas
kehendak-NYA.. "KUNFAYAKUN" setiap apa yang kita lakukan..DIA yang jalankan..
kita hanya mampu merancang.. dan berdoa agar apa yang kita rancang ditapis jika ia
 memburukkan sesuatu keadaan :') aku tak tahu bagaimana caranya untuk aku meminta maaf dekat kau.. mungkin sekali lagi ALLAH takdirkan untuk kau baca lagi blogger aku :)
dan lagi satu.. aku tiada hubungan apa-apa pun dengan "DIA" selain berkawan sahaja..
harap apa yang aku sampaikan..kau faham :) aku faham perasaan seorang perempuan yang sangat 
baik hati...perhatin...jujur....
senyuman membuatkan hatiku tenang :') 
   Assalamualaikum....wahai "ADAM & HAWA"





No comments: