Tabung Haji :D

Friday, September 14, 2012

What Hurts The Most

Tahun ni, tahun sedih sedunia. entah kenapa hati sangat terluka bagai ditusuk dicucuk
dengan kapak yang begitu tajam disuntal suntal dengan batu *suntal tu hape?
alaa kau bayangkan lah kapak yang disuntal dengan batu, aku pun tak berapa nak faham --'
dengan pelbagai masalah yang tak pernah diselsaikan biar begitu sahaja
tapi hati tetap nyah nyah sakitnya *okay ayat aku makin lama makin mengarot*
haaa! pendekkan cerita jelaa..

*AKU MEMANG TENGAH SAKIT HATI, TAPI HATI AKU BAIK*

aku terluka..ehh? hati aku yang terluka sebenarnya...
memang kitaorang just BFF! tapi dia suruh aku jangan ganggu hidup dia!
aku turuti apa kemahuan dia, sebab dia BFF aku!tapi tapi tapi.. 
kau BFF aku! mana boleh aku tak ganggu kau! aku bukan bercinta pun dengan kau senget!
sakai ah kau ni! memang kau sakai senget! aku dah tak boleh nak menaip sebab hati aku
betul-betul terhiris dengan lidi sate! *lidi sate pun boleh :D
JUST STOP! NO MORE MEMORIES
KONON NO MORE MEMORIES tapi still ingat!

 even kita macam couple *okay macam okay*
tapi happy togther ~ kau tu yang egos!
sampai sekarang aku tak faham lagi perangai kau
*kesian haku! kata BFF tapi tak faham perangai BFF!
kau memang BFF aku yang paling senget! baik caring wuuuuuu bajet <3
dah ah malas cita pasal kau, EXAM STPM nak dekat baik aku baca buku!



           


No comments: