Tabung Haji :D

Sunday, September 1, 2013

Pokok peliharaan. Grass Head

Aku banyak kali pergi kedai tu, nak beli grass head. Bila dah ambik, sampai je dekat kaunter pembayaran aku dah mula fikir nak ambik ke tak, nak ke tak. Last2 tak hambik kau! Letak balik! Sebab masa tu tak fikir pun benda ni best kan. Main sedap tangan je capai. Bila dah sampai rumah menyesal tak sudah, kata "Woi rugi betullah aku tak ambik natang tu" mula lah celaru. Hahaha, menipu noo celaru. Selang berminggu-minggu, aku decide nak beli jugak! tak kira, natang ni asik miss je nak beli lepas tu sejak2 ni aku asik termimpi2 kan natang grass head ni. Menci tau! sampai nak masuk dalam mimpi aku bagai! Hahahaha. Serius weh, dia punya menyesal tak beli tu sampai terbawa-bawa ke mimpi. Tak boleh jadi! memang aku kena beli jugak. 

Harini jugak aku beli. Hahaha Comelkan dia? Nama saya Baby Chak. Full name "Cicak kobeng bawa ke mimpi" peh nama nak glamour Baby Chak lagi tu. Hahaha. Sayang dia! Hai, sekarang kau dah jadi milik kekal abadi aku :) Actly ni rumput tau, bukan natang. Aku suka panggil natang sebab dia ada mata :D


Sebelum tu, kita kasi dia mandi rendam bagi basah2 sikit. Bagi sejuk wangi2 dulu. Hahak kelasss kau jah berenang dalam bekas. kasi kepala dia betul2 berat sampai nak patah tangan kau angkat letak kat bkas cantik sikit. *tipu ah tu nak patah* tapi memang berat pun kepala dia ni, sebab air dah serap kan ~ Dalam setengah jap baru boleh angkat.


Aku nak letak baby chak kat situ, nampak kemachoan dia nanti! Haha Opsss sorry berselerak woi. Sat lagi kita kemas ye. Nak bagi mandi manda dulu


Haaaa kau, aku siap beli lagi clips Baby. Bajet macam ada baby lah kan.. Sayang baby Chak
Omeyy ce alolololo, jangan lah buat muka sedih.

Baby chak before letak air. Sedih je muka sebab tak dapat air
Tapi still comel. Hahahaha

Esok2 aku cerita pulak perkembangan baby chak k? Korang kenalah visit blog aku ;D Thanks!
Publish!