Tabung Haji :D

Tuesday, September 3, 2013

Recipe Breakfast paling "Malas" cepat tuntas dan sedap!

"Harini aku rajin" Ceh statment kau! Kalah cik ton! Haha. Aku cuma nak kongsi recipe paling malas tapi sedap. Haaa kau hado? Meh tengok sini, nak kasi recipe

Bagi peminat tomato, boleh lah potong berapa banyak kau nak makan tak kisah, aku cincang2 sebab senang nak telan. Takdelah rasa kemasaman tomato tu nanti. Memang mablousss you all breakfast ni. Hahahaha


2. Pastu kau boleh lah letak salad, broccoli ke carrot ke apa2 lah yang kau suka. Dah kata recipe pemalas kan? Hahahahaha takyah nak ikut step sangat lah weh. Aku ikut suka hati mak bapak aku je nak letak apa kalau buat breakfast ni :D

3. Breakfast pagi ni, aku bakar je sosej yang memang tersedia dalam ice box, takyah nak susah2 dah. bakar tau! bukan goreng letak minyak. Gemuk kau kang jah. Hahaha Ni pun ikut kau lah nak bakar apa, fish ball ke burger ke. Ikut kau lah.


Tadaaaaaaaa! Simple je kan? ni lah recipe malas mak temah :D Memang sedap weh. Opsss, jangan lupa letak cik mayonis ngan cik Thousand Island. Peh layan breakfast harini :D







Tadaaaaaaaa ni boleh 2-4 orang makan kalau kau sendiri bukan pengemar sayur :D
Okayyyylah aku ada class, ni pun curi2 online nak update punya pasal kan.. Untuk korang jugak! Kah3 macamlah ada pembaca setia blog ni. Hahahaha, takpe2 yang penting hajat aku nak update kongsi recipe malas ni tok korang :) Bye!

Publish!