Tabung Haji :D

Sunday, July 28, 2013

Tak Semangat nak Raya, Why?

Aku cuba pujuk diri, untuk bersemangat menyambut aidil fitri nanti. Yela kita as a man perlu bersyukur sebab hari raya merupakan hari kemenangan bagi umat islam :') Betul tak? Tapi, bila aku dengar lagu raya terus semangat tu ada! Pandai awak ye, suruh saya dengar lagu raya. Thanks Awak! Jasa awak amat saya hargai. Okay, sebenarnya nak cerita pasal iftar with 6AB baru-baru ni, memang seronok sangat bila kita disamping kawan-kawan. Rasa sedih rasa nak marah semua hilang, sebab kawan kita buat kita happy! Seronok sangat hati ni. YaAllah, aku mohon janganlah engkau jauhkan kami. Aku mohon yaAllah :') Aku merindui mereka dan aku perlukan mereka memenuhi hati yang kosong dengan ilmu di dada. Mereka adalah kawan, mereka adalah sahabatku dunia akhirat. Amin! 

Pancaran cahaya yang membuatkan hati ini gembira dan tenang bersama mereka.

Gambar kabur bukan halangan bagi aku. Tapi ukhwah! :)

Terpancar kegembiraan :') YaAllah rindunya mereka.

Love Love Love :*



Harapan : Moga kalian mengingatiku dalam doamu. Amin! Hope perkenalan kita bukan setakat ini. Jangan pisahkan kami yaAllah :')

No comments: