Tabung Haji :D

Saturday, December 8, 2012

Tunang

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Masa begitu pantas berlalu, pejam celik pejam celik dah nak masuk new year
alangkah indahnya, kalau masa boleh berhenti dan ubah kembali kepada
keadaan yang lebih baik dan aman :)
Kakak I dah jadi tunang orang sekarang, dan insyaALLAH next year dia akan 
menjadi isteri orang, amin.. berita yang sangat bagus.
Tapi, nanti dah tak boleh nak gurau-gurau macam dulu, sakat-sakat!
saat-saat bersama keluarga amat bahagia berbanding kita bersama kawan.
tanpa mereka, kita tidak boleh hidup dengan senyuman..
Tapi, masa tidak boleh mengubah segala-galanya.
ayat I, semacam terabur rasanya, dek cuti sekolah yang sangat lama mungkin.
budak yang cool dahulunya, macam dah tak wujud.

COOL COMEL CUTE

mana menghilang? aku semakin pelik dengan cara aku sakarang. tak tahu kenapa,
mungkin disebabkan orang sekeliling yang telah mempengaruhi aku.
mungkin lah
tapi, hidup harus diteruskan. asal kita tidak buat benda tak senonoh sudah lah.
actly, nak cerita pasal majlis pertunangan kakak, tapi kenapa boleh terbabit dengan masalah ni?

KENAPA! KENAPA! KENAPA!

ramai yang kata kitaorang kembar? serius.. tapi aku rasa, aku lagi comel :)
Hahaha *evil laugh*

pihak lelaki yang datang dari johor, ramai lah jugak sedara mara tunang kakak, yang datang :)

hantaran yang warna oren tu dari pihak lelaki 

Ibu dia! heh! ibu dia! comel je bakal mertua.

Aku pun tak lama lagi akan jadi tunang orang, cuma tak tahu bila.
actly dua orang lelaki ni kawan. yang baju purple tu kawan dari giatmara, and lagi sorang uh
abang angkat :)

mengedik dengan abang angkat, nampak awek dia! mampus aku!


memang tunang dia tak handsome langsung! tapi, apa yang aku suka dengan cara dia
adalah! bila dia datang rumah mesti dia belikan sarapan pagi :)
Hahaha!


Alhamdulilah, semuanya selsai dengan baik.
sebenarnya nak snap gambar banyak-banyak sampai lebam!
tapi dorang balik awal kot! yelaaa datang dari johor confirm lah nanti penat kan


thanks for reading 'peace'










No comments: