Tabung Haji :D

Monday, April 30, 2012

Hampir mencecah 6 bulan aku tak update blog ni ' menyepi semacam je
dah berpuaka agaknya , semak samun yang dipenuhi dengan hutan dah aku tengok
tidak pernah dihiasi ditouch-up untuk beberapa bulan ni 
so, aku nekad nak change nak tukar wajah baru but i'm not sure berapa lama aku boleh siapkan
sebab sekarang ni aku banyak asgmnt yang nak disiapkan
alamaklunlah , budak rajin (puihhhh boleh muntah sekarang ye adik )
aku pun dah kekurangan idea untuk mengupdate .
aku harap korang tak marah tak bebel lah ye aku cakap cm gini 
seriously ! aku malas dan tade masa nak update bebel panjang lebar 
so ! korang layan jelaaa pic kat bawah ni keyh 
*actly aku masuk giatmara selama 6 bulan 
kos fotografi --'
best lah jugak .

 angry bird --'

 classmate giatmara
 ni bff paling comel :) dia jadi model tok asgmnt aku





semua edit pakai adobephotoshop cs3 ' errr tu pun nak cakap eh?
boleh menyampah dan muntah sekarang ni '
dan boleh bunuh tumbok si owner blog yang sangat pemalas ni ! 
persilakan terima kasih 

No comments: